Over JA! ICT

Voorkomen is beter dan genezen. Dit geldt ook binnen ICT. De beste oplossing voor deze technische uitdagingen is, om ze voor te zijn. Door middel van het inschakelen van een betrouwbare ICT-partner zoals Ja! ICT, voorkom je ICT-problemen en bespaar je op lange termijn zowel tijd als geld.

Voorkomen van ICT-problemen is de snelste en meest kostenefficiënte oplossing

Vele MKB-bedrijven lopen regelmatig tegen technische uitdagingen binnen hun ICT-omgeving aan. WIFI dat het ineens niet meer doet, storingen binnen mailservers, clouds die niet synchroniseren en talloze andere ICT-uitdagingen zorgen voor ergernis bij veel ondernemers. Deze problemen zijn niet alleen frustrerend, maar kosten bedrijven ook tijd, geld en energie. Door deze terugkerende storingen kunnen medewerkers hun werk niet efficiënt uitvoeren, waardoor het bedrijf op lange termijn gaat lijden.

Door gebruik te maken van de diensten van Ja! ICT, verminder je het aantal ICT-problemen op de werkvloer. De ICT-beheerders van Ja! ICT ontdekken (potentiële) storingen op tijd via een effectief monitoringssysteem. Hierdoor kunnen ze snel aan de slag gaan, om grotere problemen in de ICT-omgeving van je bedrijf te voorkomen. Dit is een kostenefficiënte oplossing die ervoor zorgt, dat ICT-systemen binnen je bedrijf effectiever draaien.

Neem contact op

Dit zeggen andere over JA! ICT

"Ja! ICT is een betrouwbare zakenpartner die zijn afspraken nakomt."

R.A. van der Walle - Diktio Solutions

"Ja! ICT is een betrouwbare en professionele probleemoplosser, waarbij klantbelang hoog in het vaandel staat."

Inge Lugtenborg - Makelaardij Lugtenborg o.g.

"Ja! ICT is voor ons een betrouwbare en altijd beschikbare ontzorger die kennis van zaken combineert met inzicht in onze behoeften en ons flexibele, praktische en afdoende oplossingen biedt."

Geert Krikke - Krikke de Wit B.V.

Onze klantbelofte

ICT van Ja! ICT is goed geregeld met duidelijkheid vooraf. Dit houdt in dat klanten vooraf aan een samenwerking weten, aan welke kosten ze moeten denken. Ook wordt er duidelijk gecommuniceerd wat wel en niet in de service inbegrepen zit. Dit ervaar je als klant op de volgende wijze:

  • Voordat we met de werkzaamheden starten, geven we telefonisch aan, wat de kosten zijn (mits de werkzaamheden niet in het abonnement zitten);
  • Je ontvangt vooraf een duidelijke offerte;
  • Er is een heldere omschrijving van wat wel en niet in het abonnement zit;
  • Geen verrassingen in de facturen. We houden ons aan onze afspraken met de klant.
Ook kosten besparen? Maak een kennismakingsafspraak met Ja! ICT

Ons verhaal

Ja! ICT werd in 2012 opgericht door Robert Groenendijk. Hij ervaarde toen destijds dat systeembeheer steeds afstandelijker en meer reactief georganiseerd werd. ICT-bedrijven reageerden direct op problemen en losten ze snel op, maar deze aanpak zorgde ervoor, dat systemen tijdelijk plat lagen. “Zonde van de tijd en het geld”, dacht Robert. Hij besefte zich, dat dit anders kon en moest. Ja! ICT werd geboren.

Dit bespaar je met Ja! ICT

Mochten er echter toch een keer problemen voorkomen, is het wijs om een abonnement bij Ja! ICT af te sluiten. Hieronder zie je, hoe onze klanten geld besparen, dankzij hun investering in een abonnement bij Ja! ICT:

Onze klanten hebben gemiddeld 9 medewerkers in dienst. Per maand hebben ze gemiddeld 7 tickets, storingen of problemen, die gemeld moeten worden. De prijs van een ticket is gemiddeld 265€ aan uren:

7 tickets x 265€ = 1855€ per maand

Deze prijs gaat ervan uit dat alles soepel loopt tijdens het oplossen van de problemen. Dit is natuurlijk niet altijd het geval binnen ICT en hierdoor kan dit bedrag zelfs nog oplopen. Met ons meest gekozen dienstenpakket, kost hetzelfde werkproces slechts 1300€.

Ja! ICT is een ICT-partner die continu met je meedenkt over wat het beste is voor jouw situatie. We zetten de beste kostenefficiënte producten en diensten in voor jouw bedrijf en streven ernaar, om hiermee zoveel mogelijk ICT-problemen te voorkomen. Welke vraag je ook bij ons neerlegt, wij zorgen snel voor een oplossing met vooraf duidelijkheid over de kosten.

Ook kosten besparen? Maak een kennismakingsafspraak met Ja! ICT!

Door zich te focussen op het voorkomen van problemen en systeembeheer mee te laten veranderen met de bedrijven van klanten, maakt Ja! ICT het verschil. Het bedrijf heeft een grote droom:

“95% van de ICT-problemen voorkomen en tijd en geld besparen door zinvolle automatisering toe te passen in hun processen.”

Het bedrijf werkt hard om deze droom voor alle klanten waar te maken en is goed op weg: op dit moment worden al 65% van de ICT-problemen van klanten van Ja! ICT voorkomen. Dit heeft klanten van Ja! ICT enorm veel geld bespaard.

Neem contact op

Deze klanten waren je voor

Deze klanten hebben voor de Synology-diensten van Ja! ICT gekozen:

Onze merkwaarden

In de samenwerkingen met klanten, business partners en eigen medewerkers, streeft Ja! ICT ernaar, om de volgende waarden uit te dragen:

Fysieke persoonlijke aanwezigheid
Wij vinden persoonlijk contact enorm belangrijk. Regelmatig komen we langs bij de klant om service op locatie te leveren, met de ondernemer en/of manager te praten, de medewerkers en gebruikers van systemen te spreken en systemen uit te leggen. Daarnaast signaleren we andere ICT-gerelateerde problemen zoals bijvoorbeeld AVG of Cybersecurity. Ja! ICT streeft ernaar, om altijd helder te communiceren tijdens de bezoeken en in gesprekken (ongeacht het communicatiekanaal). Ten slotte, bieden we eerlijk en onderbouwd advies op basis van onze bevindingen en de behoeften van onze klanten. Door deze acties te ondernemen, maken we deze waarde waar.

Snel in het werken/oplossen
Ja! ICT streeft ernaar, om snel in het werken en oplossen van problemen te zijn. Dit ervaart de klant o.a. doordat we duidelijk communiceren welke prioriteit het probleem heeft en wanneer het is opgelost. We vinden het belangrijk, om een helder verwachtingspatroon te schetsen en zorgen hiermee voor duidelijkheid bij de klant. Daarnaast lost Ja! ICT problemen in één keer op (i.p.v. in deelstappen). Dit bespaart veel tijd op het gebied van communicatie rondom problemen.

Kostenefficiënt
Samen met de klant gaan we op zoek naar een oplossing die bij het bedrijf en zijn huidige situatie past, maar ook bij de situatie in de nabije toekomst. Daarnaast lossen we problemen op en evalueren we regelmatig hoe deze in de toekomst voorkomen kunnen worden, door middel van automatisering. Door deze problemen in de toekomst te voorkomen, kunnen we een goed betaalbare en kostenefficiënte dienst aan onze klanten bieden.
Voorkomen van problemen

Wij voorkomen

ICT-problemen, door updates en onderhoud op tijd uit te voeren. Met een uitgebreid geautomatiseerd monitoringssysteem signaleren we problemen op tijd. Als deze problemen niet automatisch opgelost kunnen worden, ontvangen we een alert, zodat we hier zo spoedig mogelijk naar kunnen kijken. Daarnaast ontdekken we proactief problemen, door regelmatig op locatie van de klant aanwezig te zijn. Elk kwartaal ontvangen onze klanten een kwartaalrapportage met een overzicht over alle incidenten, die we met onze diensten zijn voorkomen.

Neem contact op

Onze diensten

ICT Beheer MKB

Ben je op zoek naar een ICT-partner die je kan helpen met het opzetten en beheren van jouw ICT-omgeving? Wij helpen je om ICT-problemen te voorkomen, door te zorgen voor goede databeveiliging, het uitkiezen van de correcte hard- en software en 24/7 service. We kijken naar de behoefte van jouw bedrijf, waardoor we de best mogelijke ICT-oplossingen op maat kunnen bieden.

Systeembeheer MKB

Als je regelmatig technische uitdagingen binnen jouw MKB-bedrijf ervaart, kan het wijs zijn om JA!ICT in te schakelen. Dit kunnen problemen zijn zoals WIFI dat ineens niet meer werkt, mailserver-storingen of kapotte hardware. JA!ICT helpt bedrijven door middel van systeembeheer en ondersteunt ze in het dagelijks onderhoud en beheer van hun ICT-omgeving.

Kantoorautomatisering MKB

Dankzij de recente technologische ontwikkelingen binnen de digitale wereld, kunnen bedrijven op talloze manieren aan de slag met kantoorautomatisering. Door werkprocessen te automatiseren, bespaar je geld, tijd en energie. Wij zijn expert op het gebied van ICT-automatisering en helpen bedrijven met het ontwikkelen van duurzame, snelle en efficiënte ICT-oplossingen.