Bel nu: 085 301 23 74 (Nu 365 dagen per jaar bereikbaar)

Waarom klanten voor kantoorautomatisering van Ja! ICT gaan:

Op zoek naar een ICT-partner die jouw MKB-bedrijf op het vlak van office automation en kantoorautomatiseringssystemen kan ondersteunen? Ja! ICT is dé expert in kantoorautomatisering Almere en omgeving.

  • Eén leverancier voor het totale automatiseringsproces binnen hun bedrijf;
  • Een partner die hun bedrijf kent en vanuit daar met de beste kostenefficiënte oplossingen komt;
  • De proactieve manier van meedenken op het gebied van automatisering binnen hun bedrijf, waardoor de klant tijd wint en de kwaliteit van de ICT-omgeving verbetert;
  • Snelle realisatie van het totale automatiseringsproject;
  • Niet alleen levering, maar ook beheer en onderhoud van de systemen.

Kantoorautomatisering goed regelen voor je bedrijf? Neem contact op!

Neem contact op

Deze klanten hebben voor Ja! ICT gekozen

Deze klanten waren je voor en hebben voor kantoorautomatisering van Ja! ICT gekozen:

Senvd
Luatenborn
Krikke-de-wit

Wat is kantoorautomatisering?

Is jouw bedrijf toe aan andere systemen of systemen die meer met elkaar communiceren? Wil je graag geld en tijd besparen door deze stap te zetten? Kantoorautomatisering is een process dat jouw bedrijf naar een hoger niveau kan tillen, maar kan het beste door een deskundige professional uitgevoerd worden.

Niet alleen moet je voldoen aan de wensen van de verschillende afdelingen binnen jouw bedrijf, maar de systemen moeten ook goed met elkaar gesynchroniseerd worden. Daarnaast moeten de systemen ook voldoende beveiligd worden, zodat ze veilig zijn en cybercriminelen hier niet zomaar in kunnen. Kantoorautomatisering is een ingewikkeld proces, wat het best door een ICT-partner zoals Ja! ICT opgepakt kan worden.

Kantoorautomatisering door Ja! ICT

Ja! ICT ondersteunt bedrijven bij de aanschaf van de systemen en ontzorgt ze op het vlak van systeembeheer. Dankzij onze persoonlijke service en regelmatige bezoeken op de locatie van de klant, is het makkelijk om vragen te stellen en het optimale uit kantoorautomatiseringssystemen te halen.

Bij Ja! ICT kijken we eerst goed naar de processen binnen een bedrijf en wat het bedrijf nodig heeft. Op basis daarvan ontvangt de klant een advies voor de juiste systemen. Na installatie van de systemen ondersteunen we onze klanten door middel van onderhoud. Hierdoor hebben onze klanten veel langer plezier van hun systemen en wordt de levensduur verlengd.

Onze service houdt rekening met de behoeften van de klant. Dankzij onze systemen lossen we 67% van de problemen op, voordat onze klanten het merken. Onze klanten kunnen ons (indien gewenst) 24 uur per dag/7 dagen per week bereiken voor support. Bovendien kunnen gebruikers, dankzij onze regelmatige fysieke bezoeken op kantoor, makkelijk vragen over de systemen stellen.

Neem contact op

Dit zeggen andere over JA! ICT

"Ja! ICT is een betrouwbare zakenpartner die zijn afspraken nakomt."

R.A. van der Walle - Diktio Solutions

"Ja! ICT is een betrouwbare en professionele probleemoplosser, waarbij klantbelang hoog in het vaandel staat."

Inge Lugtenborg - Makelaardij Lugtenborg o.g.

"Ja! ICT is voor ons een betrouwbare en altijd beschikbare ontzorger die kennis van zaken combineert met inzicht in onze behoeften en ons flexibele, praktische en afdoende oplossingen biedt."

Geert Krikke - Krikke de Wit B.V.

Onze werkwijze

Benieuwd hoe we kantoorautomatisering voor jouw bedrijf gaan realiseren? In deze 6 stappen is jouw bedrijf voorzien van een geautomatiseerd systeem:

  1. Inventarisatie
    Eerst inventariseren we de verschillende processen, die binnen jouw bedrijf plaatsvinden. We kijken naar de behoefte van jouw bedrijf en medewerkers in de huidige situatie, maar ook met kijk op de toekomst.
  2. Voorstel van systemen
    Zodra we een inventarisatie hebben gemaakt, ontvang je van ons een voorstel van 3 verschillende systemen die bij jullie behoeftes passen. In dit voorstel bespreken we de voor- en nadelen van elk systeem.
  3. Keuze en bestellen systemen
    We helpen je om op basis van het voorstel een weloverwogen keuze te maken. Vervolgens bestellen we de systemen waarvoor je gekozen hebt.
  4. Implementatie van systemen
    Wanneer het materiaal geleverd wordt, helpen we je om de systemen te installeren. Dit is een ingewikkeld proces, aangezien veel data van eerdere systemen op de juiste wijze op het nieuwe systeem overgedragen moet worden. We leveren het systeem binnen de afgesproken deadline op.
  5. Training medewerkers
    Zodra het systeem staat, trainen we jouw medewerkers, om op de juiste manier te leren werken met de systemen. Hierdoor kunnen jullie het optimale uit de kantoorautomatiseringssystemen halen. Door middel van een uitgebreide uitleg en training voelen je medewerkers zich snel vertrouwd met het nieuwe systeem. We zorgen ervoor, dat iedereen zich bewust is van de voordelen, die het nieuwe systeem biedt.
  6. Systeembeheer en onderhoud
    Door proactief het systeem te beheren en te onderhouden, voorkomen we problemen, voordat ze echt problemen kunnen worden.

Dit levert het je op

Benieuwd naar de voordelen van kantoorautomatisering? Dit zijn ze:

  • Tijdbesparing van je medewerkers;
  • Voorkomen van ICT-fouten;
  • Duurzame en betaalbare kantoorautomatiseringssystemen door beheer en onderhoud;
  • Duidelijke communicatie tijdens het traject;
  • Oplevering binnen de afgesproken deadline;
  • Door goed beheer langdurig plezier van de gekozen systemen.
Neem contact op

Dit levert het je op

Benieuwd naar de voordelen van kantoorautomatisering? Dit zijn ze:

  • Tijdbesparing van je medewerkers;
  • Voorkomen van ICT-fouten;
  • Duurzame en betaalbare kantoorautomatiseringssystemen door beheer en onderhoud;
  • Duidelijke communicatie tijdens het traject;
  • Oplevering binnen de afgesproken deadline;
  • Door goed beheer langdurig plezier van de gekozen systemen.
Neem contact op

Over Ja! ICT

Ja! ICT ondersteunt bedrijven op het gebied van kantoorautomatisering, Synology, systeembeheer en ICT-beheer. Onze ICT-support is goed geregeld met duidelijkheid vooraf. Kom niet voor verrassingen te staan, dankzij onze heldere communicatie rondom de kosten en werkzaamheden vooraf aan onze samenwerking. Met onze snelle, persoonlijke en unieke aanpak, helpen we bedrijven om ICT-problemen te voorkomen en besparen we ze geld, tijd en energie.

Kennismaken?

Benieuwd wat we voor jouw bedrijf kunnen betekenen? Neem vrijblijvend contact met ons op om kennis te maken met ons en onze diensten.

Neem contact op